چطوری میشه

10 ابزار مفید بازاریابی وابسته

10 ابزار مفید بازاریابی وابسته

چه کسی دوست ندارد زندگی را مطابق با سبک خود بدون یک برنامه ثابت داشته باشد؟

بازاریابان موفق وابسته معمولاً عاری از هرگونه تعهدی هستند و نیازی به خیال پردازی در سبک زندگی خود ندارند زیرا آنها گزینه های زیادی برای زندگی کامل دارند. بنابراین منطقی است که این روزها صنعت بازاریابی وابسته پیچیده تر و رقابتی تر شده است.

با رشد صنعتی شدن و کاهش وابستگی به فروشگاه‌های آجر و ملات، صنعت بازاریابی وابسته به 7 میلیارد دلار نزدیک است. رقم سالانه در درآمد در طی پنج سال.

امروزه بازاریابان وابسته فقط با دیگر بازاریابان رقابت نمی کنند. آنها همچنین با شرکت‌ها و تیم‌های پیچیده چند میلیون دلاری که توسط صندوق‌های مخاطره‌آمیز تأمین مالی می‌شوند، دست و پنجه نرم می‌کنند.

برای زنده ماندن در این رقابت جهانی و متمایز شدن از دیگر افراد به عنوان یک بازاریاب وابسته حرفه ای، باید مجموعه ای قوی از ابزارهای بازاریابی داشته باشید.

در این مقاله، ابزارهای بازاریابی وابسته را که برای برنده شدن در جنگ کمیسیون‌های درآمدی نیاز دارید، پوشش خواهیم داد. با استفاده از آنها در نهایت می توانید بازار را درک کنید، ترافیک جذب کنید و بازدیدکنندگان بالقوه را جذب کنید. بیایید شروع کنیم!

غیر از فهرست گاه به گاه، لیست زیر حاوی چند طعم دهنده انحصاری است که می تواند مهمترین نقش را برای بازاریابان وابسته ایفا کند.

چرا باید بازاریابی وابسته را در نظر بگیرید

به عنوان یک تازه کار در عرصه بازاریابی وابسته، راه اندازی یک کسب و کار جدید می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، بازاریابی وابسته مزایای بسیار زیادی را نسبت به همتایان استارتاپ سنتی خود ارائه می دهد. چند مزیت کلیدی وجود دارد که باید قبل از ورود به بحث اصلی به آنها اشاره کنم. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم:

  • سرمایه گذاری کم: شما می توانید با سرمایه گذاری تقریباً صفر، یک جریان درآمد ایجاد کنید. برای راه اندازی یک وب سایت فقط به کمی زمان و چند دلار نیاز دارید.
  • بدون ویترین یا حمل و نقل: به عنوان یک بازاریاب وابسته، نیازی به داشتن یا مدیریت فروشگاه، موجودی یا هر فرآیند ارسال ندارید. شما فقط باید محصولات شخص ثالث را تبلیغ کنید.
  • بدون تیم پشتیبانی: نیازی به تیم پشتیبانی نیست. اغلب شما می توانید وب سایت خود را به تنهایی مدیریت کنید.
  • ایجاد درآمد غیرفعال: با تبدیل شدن به یک بازاریاب وابسته موفق، می توانید یک جریان درآمد غیرفعال ایجاد کنید. هنگامی که وب سایت خود را راه اندازی کردید، باید بتواند با تلاش کمی سود ایجاد کند.
  • بازار جهانی: یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین بخش‌های یک تجارت آنلاین به‌عنوان یک بازاریاب وابسته، باز بودن و در دسترس بودن آن برای همه است. شما می توانید از هر گوشه ای از جهان با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید.
  • انعطاف پذیری کاری: به عنوان یک بازاریاب وابسته، حداکثر انعطاف کاری را خواهید داشت. شما برنامه خود را انتخاب می کنید.

علاوه بر این جنبه های اساسی سودمند بازاریابی وابسته، شما دسته بندی های محصول متنوعی برای تبلیغ در وب سایت خود دارید. محصولات فیزیکی، محصولات دیجیتال، خدمات مختلف و فرصت عضویت در سراسر جهان را انتخاب کنید.

ابزارهای زیادی برای انتخاب وجود دارد. اما نیازی به غرق شدن نیست. امیدواریم با خواندن این پست، ایده واضحی در مورد اینکه کدام ابزار ممکن است برای سفر بازاریابی وابسته شما مناسب باشد، دریافت کنید.

1. فلیپا

Flippa Website Auctions

Flippa اساساً یک بازار آنلاین است که در آن وب‌سایت‌ها را می‌توان برای کسب سود خریداری یا فروخت (“تغییر” کرد. این می تواند یک پلت فرم ضروری برای افرادی باشد که به دنبال جهش در روند توسعه یک سایت وابسته به شکوفایی از ابتدا هستند. با Flippa می‌توانید وب‌سایتی را در جایگاه خود بیابید که آماده راه‌اندازی با سابقه کار است.

برای بسیاری از بازاریابان وابسته، این مکان ایده‌آلی برای شروع یک سفر بازاریابی وابسته به تنهایی است. مانند eBay، Flippa فرصتی را برای بازاریابان وابسته فراهم می کند تا در یک سایت وابسته پیشنهاد دهند.

علاوه بر این، Flippa به بازاریاب‌های وابسته اجازه می‌دهد تا وب‌سایت‌های مبتنی بر وابسته را خریداری کنند که نمایه بک لینک محکمی دارند. فقط مطمئن شوید که قبل از خرید دامنه، یک ممیزی کامل بک لینک را اجرا کنید. این اطمینان حاصل می کند که دامنه توسط شیوه های سئو کلاه سیاه متورم نمی شود. شواهد زیادی از بازاریابان وابسته وجود دارد که یک وب سایت با نمایه بک لینک قوی خریداری کرده اند اما در نهایت توسط به روز رسانی الگوریتم گوگل جریمه شده اند. غالباً این برای افزایش روش‌های ایجاد پیوند کلاه سیاه توسط مالک قبلی سایت است.

پس ایمن بازی کنید – تحقیق کنید و از یک بازار معروف (مانند Flippa) خرید کنید.

2. CJ Affiliate

CJ Affiliate by Conversant

اساساً، بازاریابی وابسته با ایجاد رابطه با ارائه دهندگان مختلف شخص ثالث محصولات یا خدمات ممتاز شروع می شود. CJ Affiliate توسط Conversant (که قبلا به عنوان Commission Junction شناخته می‌شد) می‌تواند ابزاری عالی برای ایجاد شراکت‌های وابسته باشد. در این پلتفرم، همه پیشنهادات آن‌ها مبتنی بر CPA (هزینه به ازای هر اقدام) است، به این معنی که ناشران تنها زمانی پول دریافت می‌کنند که کاربران به مشتری، مشترک، یا سرنخ بالقوه تبدیل شوند.

CJ Affiliate پیشروترین شبکه بازاریابی وابسته جهانی است که در برنامه‌های پرداخت به ازای عملکرد تخصص دارد. هدف و چشم انداز اصلی سیستم شبکه ایجاد نتایج برای تجارت در سراسر جهان است. آنها به ارتباط فروشگاه ها با بازاریابان کمک می کنند تا بتوانند هر روز به میلیون ها مشتری آنلاین دسترسی پیدا کنند. این در بین شرکت های وابسته و ناشران وب کوچک بسیار محبوب است.

CJ Affiliate می‌تواند دروازه‌ای هوشمند برای بازاریابان وابسته برای راه‌اندازی تجارت وابسته خود باشد. آنها ایجاد روابط سودمند با اشخاص ثالث را برای شرکت های وابسته در هر جایگاهی آسان می کنند. به معنای واقعی کلمه هزاران برنامه وابسته وجود دارد که می توانید از طریق CJ برای همه چیز از کالاهای خانگی گرفته تا میزبانی وب درخواست دهید. اکثر آنها گزینه‌های آسانی را برای کسب درآمد از طریق CPA ارائه می‌دهند – فقط کافی است کد منحصربه‌فرد خود را کپی و جای‌گذاری کنید تا شروع به کسب درآمد کنید.

3. SEMrush

SEMrush is an online visibility management platform

SEMrush یکی از برجسته‌ترین ابزارهای پیشرو برای تحقیق کلمات کلیدی است که خطاهای SEO را برطرف می‌کند. و مهمتر از همه تجزیه و تحلیل رقبا. این ابزار مورد اعتماد بازاریابان و شرکت های مطرح اینترنتی در سراسر جهان است. حتی شرکت های غول پیکری مانند فوربس، پی پال، هایت و فیلیپس از این ابزار برای مدیریت دید خود استفاده می کنند. دارای یک سیستم پایگاه داده عظیم با بیش از 46 میلیون دامنه و 120 میلیون کلمه کلیدی است.

به عنوان یک بازاریاب وابسته، تجزیه و تحلیل استراتژی بازاریابی محتوای رقبای خود بسیار مهم است. SEMrush می‌تواند عوامل زیادی از جمله موقعیت‌یابی ارگانیک یک دامنه، قرار دادن URL در SERPهای Google، کپی‌های تبلیغات جوایز و موقعیت‌های آن‌ها، تبلیغات CPC، تجزیه و تحلیل رقبا و غیره را ردیابی کند.

SEMrush به شما امکان می دهد تا تجزیه و تحلیل دقیق و ارزیابی محتوای موجود خود را انجام دهید. این یک راه عالی برای ردیابی و دستیابی به اهداف بازاریابی محتوای شما است.

اما این همه ماجرا نیست. SEMrush همچنین می تواند به عنوان ابزار ممیزی محتوا برای استراتژی توزیع شما استفاده شود. استراتژی های بازاریابی محتوای خود را بسنجید و از پیشنهادات SEMrush برای بهبود کیفیت محتوا برای به حداکثر رساندن تأثیر استفاده کنید. مهمتر از همه، با استفاده از SEMrush، می‌توانید استراتژی بازاریابی محتوا را با ابزارهای حسابرسی محتوا، ردیابی پست، و الگوی سئو محتوا تقویت کنید.

4. Ahrefs

Ahrefs SEO Tools

Ahrefs ابزار مهم دیگری برای جستجوی سئو و جستجوی کلمات کلیدی است. اگرچه این برای اهداف متعددی مانند تجزیه و تحلیل بک لینک، تحقیق کلمات کلیدی، ممیزی در صفحه، تجزیه و تحلیل محتوا و غیره استفاده می شود، اما تاکید بیشتری بر بک لینک دارد تا SEO درون صفحه و سایر عملکردهای رقابتی.

با استفاده از این ابزار، بازاریابان وابسته می توانند بینش عمیقی در مورد نمایه بک لینک خود کسب کنند. این شامل بک لینک جدید، بک لینک های از دست رفته، و وب سایت هایی است که با صفحات شکسته در سایت شما لینک می دهند (همراه با رتبه دامنه آن سایت ها). به عنوان یک بازاریاب وابسته، می توانید رشد بک لینک رقیب را تجزیه و تحلیل کرده و آن را با رشد خود مقایسه کنید. حتی بخشی برای تجزیه و تحلیل «شکاف‌های محتوایی» در سایت شما در مقایسه با رقبایتان وجود دارد تا بتوانید مشخص کنید که سایت شما چه کمبودهایی دارد.

در بازاریابی وابسته، یکی از ابزارهای بسیار مورد نیاز برای سئوی وب سایت شماست. در غیر این صورت، رتبه‌بندی وب‌سایت وابسته شما که در نهایت به یک آشفتگی ختم می‌شود، تقریبا غیرممکن است. Ahrefs به بازاریابان وابسته به راحتی و بهینه سازی سایت خود را به سرعت و کارآمد می کند. به این ترتیب آنها می‌توانند با رتبه‌بندی وب‌سایت‌های خود در جایگاه برتر، کمیسیون بیشتری کسب کنند.

5. پلاگین های وابسته

مدیریت دستی پیوندهای وابسته در حین تبلیغ به عنوان یک بازاریاب وابسته، کاری خسته کننده و وقت گیر است. اگر کاربر وردپرس هستید، استفاده از یک افزونه مطمئنا می تواند این کار را آسان تر کند. زمان بیشتری را برای مدیریت سایر جنبه های کسب و کار خود (یا حتی سایر مشاغل) در اختیار شما قرار می دهد.

اگر کاربر وردپرس هستید، خوشبختانه گزینه های زیادی دارید. به طور خاص وقتی صحبت از پلاگین های وابسته به میان می آید. فقط یک جستجوی سریع در گوگل انجام دهید. شما صدها افزونه های وابسته را برای اهداف خود پیدا خواهید کرد. برخی از افزونه‌ها فقط برای برنامه‌های وابسته خاص کار می‌کنند، برخی از آنها بسیار عمومی‌تر هستند و می‌توانند در چندین پلتفرم وابسته استفاده شوند.

کند

Lasso

برای شرکت‌های وابسته به آمازون (یا واقعاً هر شرکت وابسته) Lasso یک گزینه عالی است. با پشتیبانی تقریباً از هر برنامه وابسته، می توانید از Lasso برای مدیریت پیوندهای وابسته خود، شرکت در برنامه ها، پیگیری عملکرد (از طریق Google Analytics)، ایجاد نمایشگرهای سفارشی، مکان یابی فرصت های پیوند و موارد دیگر استفاده کنید. راه‌اندازی سایت برای کسب درآمد غیرفعال واقعاً آسان‌تر نمی‌شود.

AzonPress

AzonPress WordPress Plugin for Amazon Affiliates

برای همکاران آمازون، AzonPress می تواند یک راه حل عالی باشد. این یک پلاگین مدیریت وابسته کامل است که کارها را به طور موثر و بدون زحمت انجام می دهد. رابط کاربر پسند آن با پنل مدیریت غنی از ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهد فرآیند کسب درآمد وابسته خود را مدیریت کنید که کار با آن لذت‌بخش است.

ووکامرس

WooCommerce Core Plugin
10 ابزار مفید بازاریابی وابسته 18

اگر به دنبال یک افزونه با هدف عمومی تر هستید، WooCommerce یک انتخاب عالی است. در حالی که خودکار نیست، می توانید انواع محصولات شخص ثالث را با استفاده از پیوندهای وابسته به فروشگاه خود اضافه کنید. افزودن محصولات وابسته مانند هر محصول دیگری آسان است. به سادگی به یاد داشته باشید که نوع محصول “خارجی/ وابسته” را انتخاب کنید، پیوند وابسته خود را جایگذاری کنید، متن دکمه را سفارشی کنید و قیمتی را اضافه کنید.

افشای وابسته برای WooCommerce

Affiliate Disclosure for WooCommerce

و اگر قصد دارید با WooCommerce بروید – ممکن است ایده خوبی باشد که این افزونه مفید را نیز نصب کنید. با نصب Affiliate Disclosure for WooCommerce، می توانید با کلیک یک دکمه یک پیام افشای سریع به همه محصولات خارجی خود اضافه کنید. فقط متن و مکان را از تنظیمات شخصی ساز ووکامرس زنده خود ویرایش کنید.

PrettyLinks Lite Plugin

اما اگر از یک وبلاگ ساده استفاده می کنید، افزونه ای مانند PrettyLink راه حلی است. این افزونه ساده پیوندهای وابسته شما را با یک پیوند کوتاه “زیبا” و به یاد ماندنی آسان می پوشاند. به این ترتیب پیوندهای شما بهتر به نظر می رسند و به راحتی می توانید آنها را برای استفاده مجدد در پست های بعدی به خاطر بسپارید.

6. Yoast SEO

Yoast SEO plugin

این افزونه حاکم بر سئو وردپرس است، تبلیغی که برای هر وب سایتی باید داشته باشد. Yoast SEO میلیون ها بارگیری دارد – و فهمیدن دلیل آن آسان است. با مجموعه ای از قابلیت های پیشرفته داخلی برای نقشه های سایت XML، متای صفحه، تغییر مسیرهای آدرس URL، نمودار باز و موارد دیگر، واقعاً و همه در یک راه حل SEO برای اکثر سایت های وردپرس است.

Yoast به دلیل ویژگی های تحلیلی خود به طور گسترده ای شناخته شده است. گزینه‌های متاباکس داخلی در پست‌ها و صفحات به شما کمک می‌کند تا استفاده بهتر از کلمات کلیدی و حفظ طول محتوای مناسب را داشته باشید. همچنین یک تست خواندن Flesch برای تعیین خوانایی کل پست شما، علاوه بر نظارت بر طول جمله، صدای غیرفعال و توزیع عنوان انجام می دهد.

به عنوان یک بازاریاب وابسته، یکی از اهداف اصلی شما باید رتبه بندی در جایگاه برتر در موتورهای جستجو باشد. Yoast SEO می تواند به شما در انجام این امر کمک کند و راهی آسان برای حفظ رتبه SERP صفحات وب شما است.

7. دستور زبان

Grammarly Writing Assistant

Grammarly یکی دیگر از ابزارهای باورنکردنی برای بازاریابان وابسته است که به طور منظم منتشر می کنند. این یک بررسی خودکار املا و دستور زبان است که می تواند به هر صاحب وب سایت یا وبلاگ نویس کمک کند.

هنگام بررسی پست‌های جدید و انجام سریع‌تر ویرایش‌ها، Grammarly نقش بسیار خوبی دارد. هر زمان که اشتباه گرامری یا اشتباه تایپی رخ دهد، ویرایشگر Grammarly بلادرنگ به شما اطلاع می دهد. فقط اصلاح را اعمال کنید تا مطمئن شوید محتوای شما از کیفیت ثابتی برخوردار است.

یکی از جالب‌ترین جنبه‌های Grammarly این است که می‌تواند حال و هوای جمله شما را که کلمات را به هم مرتبط می‌کند، درک کند. به این معنی که شما می توانید صدای نوشتن خود را حتی با کمک ابزار حفظ کنید. گاهی اوقات ممکن است معنای واقعی چیزی را که می‌خواهید فاش کنید اشتباه متوجه شود. اما در مجموع، استاندارد نسبتاً ثابت و میزان دقت قابل توجهی را حفظ می کند.

8. Google Analytics

Google Analytics

صرف نظر از اینکه کدام حوزه را اداره می کنید، ممکن است یک سایت وبلاگ یا فروشگاهی در یک حوزه مرتبط با سلامتی باشد، باید بخواهید مخاطبان خود را درک کنید. Google Analytics گسترده‌ترین ابزار تجزیه و تحلیل موجود برای بازاریابان وابسته است. اکثر بازاریابان وابسته از این ابزار برای دیدن تعداد بازدیدکنندگانی که به سایت وابسته خود می آیند استفاده می کنند. آنها می توانند طیف وسیعی از عملیات ابعادی را با استفاده از این ابزار عالی اجرا کنند. به‌عنوان یک بازاریاب وابسته، می‌توانید آزمایش را تقسیم کنید، پیوندها را ردیابی کنید، تبدیل‌ها را ردیابی کنید، رفتارهای مختلف را تجزیه و تحلیل کنید، و بتوانید بینش واقعی در مورد نحوه تعامل کاربران با سایت وابسته خود را کشف کنید.

Google Analytics با اندازه گیری فروش، تبدیل و تجزیه و تحلیل جزئیات عمیق وب سایت شما به شما کمک می کند تا نقشه راه موفقیت مورد انتظار خود را شکل دهید. این روزها تقریباً همه بازاریابان وابسته از Google Analytics برای ارزیابی موفقیت تلاش ها و اهداف سئوی وب سایت خود استفاده می کنند.

برای آگاهی از مجموع اتفاقات وب‌سایت خود و اندازه‌گیری هدف، باید جزئیات تعامل افراد را بدانید، زمانی که از سایت شما بازدید می‌کنند معمولاً چه مدت می‌مانند و مهم‌تر از همه از چه صفحاتی بیشتر یا کمتر بازدید می‌کنند. سایت شما. این نتیجه تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا کل وب سایت خود را درک کنید و به شما این امکان را می دهد که گام های مناسب برای بهبود وب سایت وابسته خود بردارید.

کیت سایت Google

Google Site Kit for WordPress

به همه داده‌های Google Analytics خود (و هزاران تن دیگر) دسترسی داشته باشید. فقط افزونه رایگان را نصب کنید، سپس از پیوندهای موجود در داشبورد خود برای اتصال سرویس‌های Google به سایت خود استفاده کنید (ما این موضوع را به تفصیل در راهنمای کیت سایت Google). این شامل Google Analytics و همچنین سایر ابزارها و خدمات مفید Google مانند Search Console، Adsense، PageSpeed ​​Insights، Optimize و Tag Manager می‌شود.

بینش هیولا

MonsterInsights Analytics for WordPress

می‌توانید از افزونه MonsterInsights برای افزودن، سفارشی‌سازی و مدیریت خدمات ردیابی وب‌سایت Google Analytics در سایت وردپرس خود استفاده کنید. این افزونه دارای آمار بلادرنگ و ردیابی تبلیغات است، به علاوه با پلتفرم های تجارت الکترونیک نیز سازگار است. بنابراین می‌توانید عملکرد خود را بهتر دنبال کنید و استراتژی‌های بازاریابی وابسته و سئوی خود را بهینه کنید.

9. تقویم تحریریه

Editorial Calendar WordPress Plugin

Editorial Calendar یک افزونه زمان‌بندی پست برای وبلاگ‌نویسی استراتژیک است. این به شما امکان می دهد تمام پست های خود را در سایت خود برنامه ریزی و زمان بندی کنید، که بسته به جایگاه وابسته شما می تواند بسیار مهم باشد. وبلاگ های فناوری می خواهند پست هایی را در مورد رویداد بزرگ بعدی اپل برنامه ریزی کنند، یا یک وبلاگ مد ممکن است بخواهد مقالات یا ویدیوهایی را در هفته مد برنامه ریزی کند. وقتی می‌خواهید محتوای خود را منتشر کنید، می‌توانید کارها را آسان کنید و فقط چشمان خود را روی یک صفحه قرار دهید. در حالت ایده‌آل، این ابزار همه مطالب شما را در سایتتان سازماندهی می‌کند.

این افزونه مدیریت پست را آسان و راحت می کند. از برنامه ریزی یک پست، ایجاد محتوا و تا تاریخ انتشار – می توانید کل روند را در یک نگاه دنبال کنید. می‌توانید پست‌ها را بر اساس تاریخ و زمان ماندن از یک پانل برنامه‌ریزی کنید.

امکانات کشیدن و رها کردن می‌تواند هنگام تغییر تاریخ پست، کارها را آسان کند. یک کشو پیش نویس برای مدیریت تمام پیش نویس های پست در سایت شما وجود دارد. شما می توانید پست های چندین نویسنده را به طور همزمان کنترل کنید و با استفاده از قابلیت “ویرایش سریع” پست ها را ویرایش کنید. فقط ادمین و ویرایشگر می توانند تمام ویژگی های این افزونه را تجربه کنند. نویسندگان می توانند پست های خود را منتشر، ویرایش و زمان بندی مجدد کنند. مشارکت‌کنندگان می‌توانند پست را فقط در یک پیش‌نویس ذخیره کنند و پست‌های خود را جابه‌جا کنند، و مشترک می‌تواند تقویم را ببیند.

می توانید از راهنماهای ما در مورد نحوه ایجاد یک تقویم تحریریه و همچنین بهترین افزونه هایی برای مدیریت گردش کار تحریریه شما برای راهنمایی های بیشتر.

10. MailChimp

MailChimp Email Marketing

ایمیل هنوز یکی از روش های غالب بازاریابی است. بدون فهرست کردن یک ابزار ایمیل مارکتینگ قابل اعتماد، این پست ناقص خواهد بود. MailChimp یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی قوی است که انواع شرکت ها و بازاریابان را تسهیل می کند. برای بازاریابان وابسته، می تواند ابزار قدرتمندی برای شروع بازاریابی ایمیلی باشد. این ابزار بازاریابی از ارسال ایمیل برای بازاریابی محصولات مربوطه، دستیابی به مخاطبان هدف و تبدیل سرنخ ها به فروش استفاده می شود.

با MailChimp، می‌توانید خبرنامه ایجاد کنید، کمپین‌های قطره‌ای راه‌اندازی کنید، نمایه‌های مشترکین را مدیریت کنید، ایمیل‌های باز شده را ردیابی کنید، و اشتراک‌گذاری اجتماعی را اضافه کنید. علاوه بر این، سیستم تجزیه و تحلیل داخلی و ارسال مجدد آن به بازاریابان این امکان را می دهد که یک گزارش موقت ایجاد کنند. علاوه بر این، MailChimp به بازاریابان قالب‌های از پیش تعیین شده و تسهیلات سازنده کشیدن و رها کردن را ارائه می‌کند تا طراحی خبرنامه را بسیار آسان کند.

یکی دیگر از جنبه های مهم استفاده از MailChimp این است که می توانید تست A/B را با استفاده از این ابزار اجرا کنید. این امکان وجود دارد که با یک رویکرد حداقلی، موضوع یا زمان تحویل را آزمایش کنید. می‌توانید در هر آزمون تغییرات مختلفی مانند زمان‌های مختلف ارسال، محتوا، خطوط موضوع، و تصاویر و غیره دریافت کنید. به طور مشابه، MailChimp به شما امکان می‌دهد فهرست پستی خود را بخش‌بندی کنید. بنابراین می‌توانید کمپین‌های هدفمند برای تبدیل‌های بیشتر صادر کنید.

به طور خلاصه، می‌توانم بگویم، به‌عنوان یک بازاریاب وابسته، چهار ویژگی باید شامل MailChimp باشد. آنها عبارتند از اتوماسیون بازاریابی، تقسیم بندی پیشرفته، ردیابی عملکرد، و تست A/B.

MailChimp برای وردپرس

MC4WP: Mailchimp for WordPress

اما برای استفاده از این ابزارها ابتدا باید لیست ایمیل خود را بسازید. افزونه های وردپرس MailChimp خوب، افزودن فرم ثبت نام یا optin را به سایت شما آسان می کند. یک انتخاب عالی، افزونه محبوب MailChimp برای وردپرس است که فرم‌های ثبت نام ساده، آماده و کاربرپسند برای سایت شما را اضافه می‌کند. این افزونه همچنین با افزونه‌های محبوبی مانند Contact Form 7، MemberPress، WooCommerce و موارد دیگر سازگار است – به شما فرصت‌های زیادی برای افزایش تعداد مشترکین خود می‌دهد.


موفقیت در بازاریابی وابسته به عوامل زیادی بستگی دارد. خلاقیت شما، روش نزدیک شدن شما به بازار و استفاده از ابزارهای مناسب بازاریابی وابسته را در نظر می گیرد. مهمتر از همه، این به توانایی پیاده سازی دانش شما در دنیای رقابتی گسترده بازاریابی وابسته بستگی دارد.

این درست است که بازاریاب‌های وابسته در حال حاضر در بشقاب خود حسابی کار می‌کنند. بیشتر بازاریابان خودآموخته از طریق آزمون و خطا یاد می گیرند. اما در مورد بازاریابان وابسته، اشتباهات کوچک ممکن است منجر به از دست دادن سود یک روز شود. تصادفات غیرعمدی احمقانه نکنید – در عوض، از ابزارهای ذکر شده در بالا برای راه اندازی کسب و کار وابسته خود استفاده کنید و آن را در مسیر خود نگه دارید.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا ابزارهای مناسبی را برای بازاریابی وابسته خود بیابید که در نهایت شما را قادر می‌سازد تا کمیسیون‌های وابسته به دست آورید. اگر چیزی برای به اشتراک گذاشتن در مورد این مشکل دارید، یا چیزی برای پرسیدن دارید، لطفاً درخواست خود را در بخش نظرات زیر مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا